Reputation management

Internettet kan have stor betydning for din virksomhed, både positivt og negativt. Er din virksomhed præsenteret godt, er der potentiale for nye kunder. Dårlig eller manglende omtale skræmmer til gengæld kunderne væk.

Ryd op i søgeresultaterne!

Det er først og fremmest søgemaskinerne og specielt Google som er interessant i forhold til din virksomheds omdømme. Noget af det første kunder på nettet gør inden de handler, er at google navnet på virksomheden de vil handle med. På den måde får kunden et indtryk at om de tør handle her eller om de skal vælge en anden virksomhed.

Oplever din virksomhed dårlig omtale, er der groft sagt 2 måder at håndtere det på:

  1. sagsøg den der har skrevet det dårlige indlæg. Denne metode rummer selvsagt stor usikkerhed, er langtrukken og omkostningskrævende. Og for hver dag der går, mister du kunder.
  2. anvend reputation management til at rydde op i søgeresultaterne.

Sådan gør vi

Vores avancerede system kan sikre, at de dårlige resultater skubbes længere ned i rækkerne, eller at der som minimum tilføjes en lang række gode resultater som udvander de dårlige. På den måde fremtræder virksomheden væsentlig mere positivt. Endvidere sikrer vi, at der skabes søgeresultater for din virksomhed såfremt den endnu ikke er specielt synlig i Google.

Rent teknisk sletter vi ikke de dårlige resultater, da det kun er dem som har lavet det pågældende indlæg med dårlig omtale der kan gøre dette.

Vi arbejder organisk med at få opbygget gode søgeresultater for din virksomhed.